Google trendovi?
Google Trend je alat pomoću kojega možete otkriti tijek pretraživanja ključne riječi kroz određeni vremenski period. Pojednostavljeno rečeno, za bilo koju ključnu riječ možete otkriti u kojim periodima kroz godinu se najviše ili najmanje pretražuje na Google tražilici.

U navedenom grafu možete vidjeti rezultate pretraživanja za ključnu riječ "apartmani rab" od 2005 godine pa sve do danas. Ono što je vidljivo na prvi pogled je činjenica da pretraživanje doseže vrhunac u ljetnim danima (srpanj), ali isto tako vidljiv je i pad pretraživanja u zadnjih 5 godina.
Dodatne informacije koje možete dobiti su zemlje koje su pretraživale taj pojam, ali i jedna stvar koja je možda i najvažnija ukoliko Google Trend koristite ukoliko razmišljate o ključnim riječima za vašu AdWords kampanju, a to su povezana pretraživanja.

Pomoću povezanih pretraživanja možete dobiti ideje za nove ključne riječi koje možete iskoristiti u svojoj kampanji.
Uspoređivanje ključnih riječi
Kao što za bilo koju ključnu riječ možete doznati tijek pretraživanja, isto tako možete uspoređivati više ključnih riječi kroz isti vremenski interval.

Google Trendovi i Google AdWords
Prije nego krenete sa internet oglašavanjem, alat Google Trendovi idealan je za istraživanje vašeg poslovanja. Ukoliko se npr. bavite iznajmljivanjem apartmana na Rabu, ovim alatom omogućeno vam je da procjenite kada je najbolje krenuti sa samim oglašavanjem, jer početak izrade kampanje u danima kad je potraga za apartmanima vrlo niska znači samo jedno, a to je, trošenje vašeg budžeta na oglašavanje uzalud.
Ovaj alat uz webmajstore i stručnjake za marketing mogu koristiti i laici da bi pregledali najtraženije pojmove kroz godinu ili se zabavili uspoređivanjem njima zanimljivim pojmovima. Isprobajte Google Trendove.