Vođenje newsletter kampanja

Jeste li razmišljali o tome zašto web stranice uvijek traže vašu e-poštu? 

 

Čini se da će vlasnici web stranica učiniti sve da vas natjeraju da se "prijavite". Morate unijeti svoju e-adresu kad god preuzmete e-knjigu, otvorite račun ili kupite nešto na online.

 

Mnoge web stranice omogućuju vam prijavu pomoću usluge društvenih medija kao što su Facebook ili Twitter. Mnogi ljudi ne shvaćaju da vlasnik web stranice to čini kako bi lakše došao do vaše adrese e-pošte. Kada se prijavite putem usluge kao što je Facebook, Facebook API prosljeđuje im vaše ime i e-poštu. Omogućavanje prijave putem Facebooka samo olakšava postupak davanja adrese e-pošte.

Povežite se sa svojim čitateljima i kupcima

Tajna zarađivanja novca putem interneta je razvijanje odnosa s ljudima. Blogovi grade odnose sa svojim čitateljima. Internetske trgovine grade odnose s kupcima. Dobar odnos može dovesti do veće prodaje. S druge strane, loš odnos može vam zauvijek izgubiti kupca.

 

Iskusni trgovci razumiju potrebu povezivanja sa svojom ciljnom publikom. Znaju da o tome ovisi uspjeh njihovih kampanja.

 

Usluge i aplikacije za marketing putem e-pošte omogućuju vam slanje e-pošte odabranoj grupi ljudi s vašeg popisa. Možete prilagoditi e-poštu tako da se e-pošta šalje samo onima koji su kliknuli na vezu u vašoj posljednjoj e-pošti ili ciljaju ljude iz određene regije. To vam daje ogromnu kontrolu nad time tko vidi vaše poruke, a tko ne.

Koliko često slati Newsletter

Periodičnost je jedna od glavnih karakteristika newslettera, drugim riječima, usvajanje ovog formata u vašoj strategiji marketinga sadržaja znači da bi trebalo slati newslettere s točno definiranom učestalošću.

 

Periodičnost potiče stvaranje odnosa s vašim klijentom (ili potencijalnim klijentom), nakon što se navikne primati materijal, a na kraju i očekuje.

 

Ne postoji standardna periodičnost za svaku vrstu pothvata, ali shvatit ćete da što je više kontakata s vašim potencijalnim klijentom, to će biti lakše prepoznati sadržaj koji ga najviše zanima, kao i njegove stvarne potrebe .

Zaključak

Ljudi su impulzivni, a uključivanje poticaja poput kupona, posebne promocije ili čak poziva na akciju („Nazovite nas odmah!“) Može biti poticaj vašem čitatelju da krene u akciju. 

Kada bilteni isporučuju sjajan sadržaj i slijede najbolje prakse e-pošte, pomažu marketinškim stručnjacima na mjerljiv način ojačati angažman pretplatnika i ostati povezani sa svojom publikom.

 

Marketing putem e-pošte pomoći će vam u razvoju vašeg poslovanja prvenstveno zbog stvaranja povjerenja kupaca i dobivanja u uvid o ozbiljnosti vašeg poslovanja.