Content marketing / Pisanje članaka / Blogpost

Vjerojatno ste puno puta čuli za “SEO” ili optimizaciju koja tokom vremena poboljšava rangiranje vaše web stranice na internet tražilicama.

 

Upravo sadržaj na vašoj web stranici je ključan da bi internet posjetioci pronašli vašu web stranicu prilikom pretraživanja usluge ili proizvoda koji nudite. Konstatno dodavanje sadržaja koji je relevantan vašem poslovanju  postiže za rezultate bolje pozicije na online tražilicama.

 

To se radi prvenstveno kroz blog na vašoj stranici koji se potom dijeli na društvene mreže i šalje kroz newsletter.

Kvalitetan sadržaj i stvaranje povjerenja kod publike

Izvrsni sadržaj je važna prednost. Ima sposobnost stvoriti pozitivno iskustvo za vaše potencijalne kupce i prisiliti ih da se vrate po još. To je vaša ulaznica za plijenjenje pozornosti publike i kontinuirano jačanje pozitivnog dojma marke.

 

Stvaranje sadržaja pomaže vašem poslu da izgradi odnos s publikom. Možete odgovoriti na njihova pitanja i komunicirati sa svojim kupcima. Kada stvarate vrijednost ne uzimajući ništa zauzvrat, vjerojatnije je da će vaša publika vjerovati vašim savjetima i preporukama.

 

U konačnici, kada se vaš sadržaj prikaže na pravom mjestu i u pravo vrijeme s pravom publikom, to će poboljšati reputaciju vaše marke. Što više kupaca vidi kvalitetan sadržaj, to je veća vjerojatnost da će imati pozitivnu povezanost s vašom tvrtkom.

Stvori potencijalne kupce

Sadržajni marketing također može generirati potencijalne kupce. Kada vaša publika gleda vaš sadržaj, vjerojatnije je da će ih ubuduće zanimati kupnja od vas. Uz to, pozivi na akciju (CTA) postavljeni izravno u vaš sadržaj mogu generirati nove potencijalne kupce za vaš prodajni tim.


 

Sadržaj je izvrstan način usmjeravanja korisnika do odredišne ​​stranice. Tipično stvarate sadržaj kako biste posjetiteljima pružili korisne besplatne informacije. CTA-ove možete uključiti bilo gdje u vaš sadržaj - u retku, pri dnu… Što je posjetitelj više oduševljen vašim sadržajem, to je vjerojatnije da će kliknuti vaš poziv na akciju i preći na vaše odredište stranica."

Sadržaj stvara autoritet

Stvaranje kvalitetnog sadržaja također će vam pomoći da izgradite svoj autoritet na internetu. Ako se vaše poslovanje utvrdilo kao vjerodostojno mjesto za dobivanje informacija, veća je vjerojatnost da ćete se više plasirati na tražilicama.

 

Osim toga, vaši su kupci skloniji vjerovati vam ako vas smatraju industrijskim stručnjakom. Vaš sadržaj trebao bi pokazati vašu stručnost u vašem području i pružiti vrijedne odgovore na pitanja vaše publike.

 

Kako sve više tvrtki povećava proračun za marketing sadržaja, nikad nije bilo bolje vrijeme za uvrštavanje mjernih podataka za bodovanje sadržaja u svoju marketinšku kampanju.