Zašto izraditi web stranicu?

Objavljeno : 09.10.2020. Čitanja : 105

 

Čemu izrada web stranica ? 

 

Razmišljate kako unaprijediti svoje poslovanje? Oglašavate se putem društvenih mreža, imate profil na Google My Bussiness, ali ipak vam to ne pomaže u prodaji? Došli ste na ideju da napravite web stranicu međutim niste najsigurniji kako vam to može biti od pomoći? Pokušajte zamisliti svoju web stranicu kao virtualnu vizitku, osobnu iskaznicu svojeg poslovanja koja je dostupna svima bilo kada i bilo gdje. Web stranica predstavlja mjesto na kojem se zainteresirani kupci informiraju o vama, vašim proizvodima i uslugama te je za ozbiljno poduzeće danas jednostavno neizbježno imati svoju vlastitu web stranicu. 

 

Također, ona predstavlja vaše mjesto na internetu gdje slobodno i bez ograničenja možete stvarati sadržaj ali i dizajnirati njen izgled sukladno vašim željama dok kod ostalih servisa kojima se nastoji promicati vlastito poslovanje online putem, kao što je primjerice Google My Bussiness, postoje razna ograničenja koja vas sprječavaju u kreiranju sadržaja i približavanju vašeg poslovanja zainteresiranim potrošačima. 

 

Web stranica nije mogućnost, već nužnost 

 

Predstavljanje svojeg poslovanja putem web stranice pruža prednost upravo iz razloga što ste sada vidljivi širem krugu potrošača. I to nije samo mogućnost, već predstavlja veoma bitnu karakteristiku modernog poslovanja: Vaši kupci jednostavno očekuju da vaše poduzeće ima dostupnu web stranicu. Velika većina stanovništva u današnje se vrijeme oslanja na Internet pretraživanje kao izvor informiranja o određenoj usluzi ili proizvodu za kojeg su zainteresirani. 

 

Primjerice, sasvim je normalna stvar ako je kupac zainteresiran za kupovinu novog automobila da će ispitati stanja i kretanja na tržištu automobila a upravo putem interneta te su informacije brzo, efikasno i lako dostupne u bilo kojem trenutku. 

 

Želim biti vidljiv zainteresiranim potrošačima ! 

 

Za svako poslovanje od ključne je važnosti kvalitetno se oglašavati kako bi zainteresirane skupine zatražile uslugu upravo od vašeg poduzeća. Web stranica vam, za razliku od servisa poput Google My Business, pruža slobodu u kreiranju sadržaja kojim ćete se predstaviti online publici. Međutim, kolika je vjerojatnost da će zainteresirani kupac internetskim putem naići upravo na vašu web stranicu? Uz povećanju vjerojatnosti da će internetska tražilica izbaciti upravo vas i vaše poduzeće kao najrelevantnije po pitanju određenog proizvoda ili usluge, svoju ulogu ima SEO optimizacija.

 

Pomoću SEO optimizacije vaša se web stranica nastoji „sprijateljiti“ sa Internetskom tražilicom kao što je popularni Google, koji predstavlja platformu koja spaja vas i vaše kupce. Upravo se tim alatom postiže da vaša web stranica bude vidljivija s obzirom na ključne riječi koje su vezane uz vaše poslovanje. 

 

Web stranica je osobna iskaznica vašeg poslovanja 

 

U redu, zainteresirani kupac uz pomoć je tražilice naišao na vašu web stranicu. Kao što je ranije istaknuto, potrebno je razmišljati o web stranici kao osobnoj iskaznici vašeg poslovanja koja je sada vidljiva od 0 do 24 sata. Svi smo svjesni kako je prvi dojam najčešće ključan kako u poslovanju, tako i općenitije, pa je stoga veoma važno prezentirati sebe na profesionalan ali i jedinstven način. Kako bi se ostvarila „ljubav na prvi pogled“ između zainteresiranih kupaca i vaše web stranice od iznimne je važnosti da ona bude vizualno dojmljiva i jedinstvenog dizajna. Zamislite to na način da se postavite u cipele vaših potrošača. 

 

Zainteresirani ste za kupovinu određenog proizvoda, međutim trgovina koja takvu uslugu pruža depresivnog je i uobičajenog dekora, cijene nisu jasno istaknute, prodavači su neljubazni i nisu vam baš od pomoći te vam sveukupnost tih zbivanja ne ulijeva povjerenje. Kolika je vjerojatnost da ćete se zadržati u takvoj trgovini? Da ćete potrošiti novac na tom mjestu ili se ponovno vratiti u tu trgovinu? Upravo tako. Veoma je važno zadržati zainteresiranog kupca na vašoj web stranici, omogućiti da su mu informacije dostupne i da njegovo iskustvo na vašoj web stranici bude zadovoljavajuće. Također, kako je važno ostaviti dobar dojam i stvoriti kvalitetno iskustvo pretraživanjem na vašoj web stranici posebnu pažnju treba obratiti na to da vaša web stranica bude u potpunosti prilagođena mobilnim uređajima, kako bi se izbjegla neželjena neugodna iskustva. Velika se većina internetskog pretraživanja danas obavlja putem pametnih telefona. 

 

Razmislite samo o tome koliko ste puta sjedili na kavi ili bili kod kuće, razgovorom je potaknuta određena tema a vi ste posegnuli baš za svojim mobitelom kako bi „provjerili to na internetu“. Informacije su vam sada dostupne u intervalu od nekoliko sekundi pa je veoma bitno da je vašu web stranicu moguće na pravilan način otvoriti putem pametnih telefona jer u protivnom to može ostaviti dojam sličan onome kada kupac želi određeni proizvod međutim naiđe na zatvorena vrata trgovine u koju se uputio. 

 

Stvorite povjerenje i odnos sa vašim kupcima 

 

U redu, vizualnim je putem stvoren tzv. „Wow efekt“ i prvi je dojam i više nego uspješan. Međutim, potrebno je zadržati kupca na vašoj web stranici, približiti ga vašem poslovanju i pružiti mu jedinstveno iskustvo. I dok oglašavanje putem društvenih mreža i ostalih servisa može pomoći pri vidljivosti vašeg poslovanja i zainteresirati kupce da istraže vaše poslovanje, kao što je ranije istaknuto, kupci će od vas očekivati da imate web stranicu na kojoj će se još više informirati i pomoću koje će kvalitetnije donijeti odluku o poslovanju sa vama. Upravo vam web stranica nudi bezbroj mogućnosti kako bi predstavili sebe i svoje poslovanje bez ikakvih ograničenja te kako bi na kvalitetan način uspostavili odnos i izgradili povjerenje kod vaših kupaca. Imati web stranicu ne odnosi se nužno na postavljanje svojih kontakata, osnovnih informacija o vama i predstavljanju svoje ponude.

 

S obzirom na to podrazumijeva se da kvalitetna web stranica mora biti sadržajno bogata. U tom smislu veoma je poželjno stvarati tekstualni sadržaj koji je vezan uz vaše poslovanje odnosno prezentira vaše znanje o određenoj branši kojom se bavite, a sve u cilju stvaranja autoriteta znanjem i stručnošću koju posjedujete ali i kako bi upoznali kupce sa vašim poslovanjem. Stvaranjem autoriteta kod kupaca koji posjećuju vašu web stranicu postiže se i njihovo povjerenje i očekivanja da će upravo kod vas dobiti kvalitetnu i profesionalnu uslugu koju traže. Također, takav se odnos pun povjerenja postiže i predstavljanjem recenzija prijašnjih korisnika vaše usluge, poslova i projekata na kojima ste radili odnosno sudjelovali ali i uključivanjem intelektualnih vrijednosti i intelektualnih proizvoda koje će vas kupcima predstaviti kao profesionalno i ozbiljno poduzeće na tržištu. 

 

Kako bi se uspostavio odnos sa kupcem, prilikom posjete ili kupovine na vašoj web stranici od velike je važnosti imati mehanizam registracije korisnika kako bi bolje upoznali vaše korisnike. Registracijom korisnika ne dobiva se samo kvalitetna povratna informacija, već se omogućava interakcija putem e-mail adrese. S obzirom na to  da sada znate e-mail adresu vaših korisnika, vi ste u mogućnosti pomoću newslettera informirati ih o vašem poslovanju, o vašoj ponudi, promjenama u vašem poslovanju, akcijama i sličnom, čime se stvara odnos s kupcem koji sada uživa osobnost usluge. 

 

Ovakvim se mehanizmima vrši ne samo bolje upoznavanje kupaca, već se i oni bolje upoznavaju sa vašim poslovanjem. Također je korisno imati servis kao što je Google Analytic pomoću kojeg dobivate uvid u to tko, od kuda i koliko često posjećuje vašu web stranicu, odnosno možete izvršiti monitoring i upoznati navike zainteresiranih potrošača. 


Komentiraj članak:

Prijavi se za komentiranje:

Kako bi komentirali članke prijavite se pomoću korisničkog imena i pin-a. Nakon što se jednom prijavite Vaši podaci biti će zapamćeni prilikom sljedeće prijave. Jednom korišteno korisničko ime biti će zauzeto svim ostalim korisnicima. Ukoliko Vas sustav odjavi biti ćete u mogućnosti ponovno se prijaviti korištenjem pin-a unešenog prilikom prve prijave.

Korisničko ime:

Pin:

Dobrodošao,